Review Bistro Capitol - Stockholm

MikeBike349
Bistron och bion levde upp till våra förväntningar med råge. Hela konceptet borde yngla av sig till fler likande ställen i stan.
Chris
Nytt, snyggt, fräscht och mysigt på samma gång! Fina salonger med sköna rymliga platser och bra bild och ljud. Bio/mat/dryck priser är aningen höga!
My Börjeson
Stockholms bästa och mysigaste bio. Visst du betalar mer för biljetterna men platserna är mysiga med varsitt tillhörande litet bord. Inga barn/ungdomar som står under filmen. Dessutom har du möjlighet att ta med ett glas att dricka in på föreställningen. Så mysig bio!
Ida Lindstrom
Besökte den 8/9 med sällskap. Tog en variation av mellanrätter som vi delade mellan oss. Väldigt vällagad mat och spännande kombinationer. Kam varmt rekommendera den handskurna råbiffen som alla i sällskapet gillade.
Kjerstin Greve-Løberg
Intim, mysig och elegant biosalong med lätt tilltugg och rättigheter. Oslagbart!
Moa Areskog Bergquist
Nu kan vi ju verkligen inte gå på bio på "vanligt sätt" något mer! Hel läckert!
Kent Sköld
Gillar idén gillar blandningen av filmer och blandningen av folk i åldrar . Konseptet gjorde att jag äntligen gick på bio igen efter ca 10 år att ska gå men inte nu snacket . Har varit i denna lokal på 70 talet och sett en hel del film på då Ri 1&2an . Lyckat att få mig iväg och gjort mig nöjd Grattis Capitol verkligen ! nästa gång provar vi att boka mat 2 där innan 😉
Isac Brander
Äta middag och titta på film samtidigt i en gammaldags salong. Kan man begära mer?!
Ägg Benedict Anka Antipasti Äppelpaj Aubergine Bagels Baguette Bento (matlåda) Bibimbap Bläckfisk Bolognese Bookmaker Bookmaker toast Bouillabaisse Bruschetta Burrito Bœuf bourguignon Calamares Calamari Cannelloni Cannoli Carbonara Carrot Cake Ceviche Cheesecake Chili Chokladmousse Chowder Club-sandwich Confiterad/confiterat Corvina Creme Brulee Crepes Croque Monsieur Cupcakes Curry Dim Sum Doner Kebab Dumplings Entrecote Fajitas Falafel Fattiga riddare Filet Mignon Fish and chips Fisk Fiskrom Fisksoppa Fläsk Focaccia Fondue Galetter Gambas al ajillo Gåslever Gazpacho Gelato Glass Griskind Grön curry Gyoza Hälleflundra Halloumi Hamburgare Havskatt Hummer Hummus Jambalaya Juicer och smoothies Kaviar Kebab Kimchi fried rice Köttbullar Köttfärslimpa Köttgryta Krabba Krabbkaka Kräftor Kroketter Kummel Kycklingvingar Lamm Lammkotletter Lasagne Lax Mac and cheese Makroner Mandarinand Maräng Miso ramen Moussaka Musslor Nachos Napolitansk pizza Nötkött Nudlar Okonomiyaki Okonomiyaki och Takoyaki (mjölrätt) Omelett Ossobuco Ostburgare Ostfondue Ostkaka Ostron Pad Thai Paella Paninis Pannkakor Parfait Pasta Pekinganka Pesto Pho Pilgrimsmusslor Pizza Polenta Pommes frites Porchetta Poutine Prosciutto Quiche Råbiff Ragu Räka Räkor Räksallad Ramen Revben Risotto Röd curry Rostat bröd Rostbiff Sallad Saltimbocca Sashimi Schnitzel Shawarma Skaldjur Skaldjursfat Smörgåsar Sniglar Souvlaki Spädgris Steak Frites Stora kammusslor sushi Svampkroketter Tacos Tagliatelle Tapas Tarta Tårtor Tataki Tempura Tikka Masala Tiramisu Toast Tomatbröd Tonfisk Torsk Tortellini Tortelloni Tortillas Udon Udon och Soba (nudlar av vete och bovete) Våfflor Våfflor och crepes Vaktel Varmkorv Veggieburgare Vildsvin Yakiniku (japansk barbecue)